Let him know, I dont care.
Monday 10 October 2011 • 22:29 • 0 comments


"Pada saya,
biar dia salah sangka,
biar dia salah anggap,
biar dia salah menduga,
biar dia tahu yang buruk,
sebelum mengharap yang baik-baik.
Kalau dia ikhlas,
dia akan sedia menerima kekurangan yang ada,
dari hanya mengharap yang baik dan sempurna.
Apa guna menghabiskan masa menunjukkan kebaikan
bila dia tak boleh menerima \kelemahan/ dan \kekurangan/?
Biar dia tahu saya tak pandai itu, tak pandai ini.
Biar dia tahu saya tak dapat memenuhi expectation dia yang
tinggi melangit tu.
Biar dia tahu, saya punya masa lalu, namun saya masih punya
masa hadapan.
Biar dia tahu, Biar dia buat keputusan.
Supaya dia tidak rasa tertipu atau \menyesal/ kelak.


"Kalau kita sukakan seseorang, jangan beritahu si dia. Nanti Allah kurangkan rasa cinta padanya dan Allah tak akan bagi. Tapi luahkan pada Allah, beritahulah Allah. Allah mahu tahu jodoh kita siapa."Trust Him as He knows the best for us :)








Older PostNewer Post

Diary Profile Affies Stuff


The Owner Of This Blog

Photobucket
Assalamualaikum And Welcome To//Syada Azhar Blog . Copycat And Haters Are Not Allowed To Be Here . Behave yourself . And Thanks Following This Blog , I Love You .

Music :*



Credit

Template by : Blog Skins
Helped by : AnaAzhar SyadaaOmey
Edited by : SyadaA Azhar .