Hm :/
Tuesday, 20 December 2011 • 08:15 • 0 comments

Hi and Salam to all readers~
hm dah lama tak updates rindu pulak ceh ;p k nak story ni, sejak dua menjak ni kan ingatan aku hanya pada dia je. entah kenapa aku sendiri pun tak pasti. Jujur aku katakan, aku cuba untuk melupakan dia.. tapi, aku tak tahu apa yang menghalang aku untuk terus lupakan dia.
Hampir 2 tahun, ingatan aku masih utuh pada dia, aku masih ada perasaan kasih terhadap dia ke? hm entah aku sendiri tak pasti ;/ tiap kali aku mengingati dia, air mata aku terus terusan mengalir :'/ aku buntu weh :(
Pernah aku minta nasihat dari kakak dan teman rapat aku, ya , aku amat berterima kasih kepada mereka yang cuba memberi sokongan kpd aku. Tapi malangnya, terkadang aku kuat dan terkadang aku tewas.
Jujur aku tak tahan hidup jika aku terus terusan begini :|
Ya Allah kau tolonglah hambamu ini , Engkau kuat kan lah hati ini.. Engkau tolonglah aku..
Sungguh aku terasa seksa untuk melupakan dia.
Apakah jalan terbaik untuk aku terus lupakan dia? untuk aku lupakan dia biarkan dia pergi dari hati aku.?
aku tewas :/ aku kalah jika ini yang aku rasa.



Older PostNewer Post

Diary Profile Affies Stuff


The Owner Of This Blog

Photobucket
Assalamualaikum And Welcome To//Syada Azhar Blog . Copycat And Haters Are Not Allowed To Be Here . Behave yourself . And Thanks Following This Blog , I Love You .

Music :*



Credit

Template by : Blog Skins
Helped by : AnaAzhar SyadaaOmey
Edited by : SyadaA Azhar .