SAHABAT :")
Monday 12 November 2012 • 07:13 • 0 comments

Assalamualaikum. Haii :) dah lama gilaaaaaa tak update blog ni. Rindu serindu rindunyaa. K. Sebenarnya aku nak cerita tentang SAHABAT. Sahabat adalah seorang yang mampu membuat kita bahagia, walaupun kita dalam keadaan susah. Sebenarnya aku kehilangan satu kawan yang bernama Naim (bukan nama sebenar). Dia ialah kawan yang paling aku rapat sejak 2011. Dia seorng yang baik tapi ego dia terAMAT lah tinggi. Macam mana kitaorg boleh rapat? haaaa macam ni ceritanyaa.. 16 July 2011, aku tak kenal dia langsung apatah lagi berjumpa? masa bulan tu birthday dia tak silap aku lah. aku wish dia sebanyak 5 kali dekat FB. HAHA. Dari situ lah kitaorg rapat. Kitaorg dah macam adik beradik. Gaduh tu selalu sngt. Gaduh manja kay :p *gedik* Suatu hari, dia pernah ajak aku FAKE RELAY dengan dia selama sejam. Aku pun terima. Tapi bila aku on FB balik, dia tk buang lagi RELAY tu. Dia cakap sejam? tapi dah lebih dari sejam kot? hmhm aku pun tanya dia. Rupa rupanya dia nak REAL RELAY tapi takut nak bagitahu aku. Yelah aku ni jenis tak suka "kapel kapel" ni. Dah serik. Sebab? lelaki suka mainkan aku. Sekarang..aku susah nak percaya kat lelaki. Sebab tu dia takut nak mintak. Takut aku tolak dia. Aku cakap baik baik dengan dia. Aku cakap "kita jadi kawan jelah ehh?" dia pun okay je sebab dia tahu aku macam mana :') lepas dia luahkan perasaan dekat aku, kitaorg tak rapat macam dulu :"( *sedih* aku tak tahu kenapa dia jauhkan diri daripada aku? Dia selalu marah aku, emo tetiba. Aku tanya dia kenapa jadi macam ni? dia cakap takde apa apa. Hm. Dia tipu aku :"(( Sedih bila perangai dia berubah macam tu.. aku sabar selagi boleh bersabar :") aku pertahankan persahabatan aku dengan dia. tapi dia? tak pun :"( *sebak* beberapa hari macam tu, kitaorg gaduh kecil. Act, aku tak pandai pujuk orang tapi aku berusaha untuk pujuk dia. Dia kata, dia dah lama tunggu aku tapi aku tak pernah nak nampak kesungguhan dia tu. Bukan tak nampak tapi bukan sekarang masanya aku untuk bercinta. Dia tak pernah nak faham aku. Tipu lah kalau aku takde perasaan 
cinta kat dia walaupun sikit? aku sayang dia :") dia janji takkan tinggalkan aku. Macam macam dia janji dekat aku. Dia menaruh harapan yang tinggi dekat aku :") tapi sekarang dia dah berubah. Dia mungkiri janji janji dia tu. Dia dah menyampah tengok muka aku. Apa salah aku pun tak tahu. Mungkin ni ujian daripada Allah. Kalau macam tu, aku redha :") Dan.. sampai disini jelah persahabatan aku dengan dia. Walaupun berat untuk dilupakan. Aku akan cuba :') insyaAllah. Terima kasih atas segalanya. Terima kasih awak, awak buat saya tertunggu tunggu :") Akhir sekali, saya sayang awak. Saya bahagia bila awak bahagia :")). 






Older PostNewer Post

Diary Profile Affies Stuff


The Owner Of This Blog

Photobucket
Assalamualaikum And Welcome To//Syada Azhar Blog . Copycat And Haters Are Not Allowed To Be Here . Behave yourself . And Thanks Following This Blog , I Love You .

Music :*



Credit

Template by : Blog Skins
Helped by : AnaAzhar SyadaaOmey
Edited by : SyadaA Azhar .