Miss this moment!
Saturday 15 December 2012 • 05:09 • 0 comments
Assalamualaikum akak akak, abang abang yang comel dan hensem hensem belaka *sila bangga kerana saya telah memuji anda anda semua. cehhhh. kaaaaaaaaay harini mau citer tentang apa ehhhh? citer tentang AWAK. ehem ehem *cough* PENGUMUMAN PENGUMUMAN! Saya Nur Syahada Bt. Mohd Azhar, ingin mengumumkan...... tetttttttt sila sambung sendiri. Kahkahkah. k stop it! Bukan ni yang aku nak cerita-_- hmmmmm sebenarnya ennnn aku rindu kat kawan kawan aku kat SIAS. Tetiba rindu. Yelahhh next year mana sekolah sama dah. Semua pindah. Sebab SIAS takde F4. hmm sodeh *sob sob* aku akan ingat semuaa kenangan yang telah kita 'bina' selama ni. Korang jangan lupa aku yg comel molek ni pulaaa ehhhh *muntah acid* haha gurau(sebenarnya kenyataan). Aku masih ingat, time dinner, Ya Allah.. miss thats moment! Dinner this year double WOW(alaa gaya dak dak dalam citer cinta bersemi di putih abu abu tuuu) walaupun dinner tahun ni AGAK ramai datang ye :p haha. Tengok lah gambar kat bawah ni, semua hensem hensem dan cantik cantik belaka lagi lagi aku lah kan? kahkahkah. gurau lagi :p 


Double awesome pretty girls.
Milik siapakah gadis gadis ini? :p 
FIMSY. Kawan dunia akhirat. InsyaAllah :)
Zati acah acah cinderella :p 
Dina's house. sumpah gila lawa cam hotel siot rumah dina *batak jap* kehkeh
Nisa & Zati. Comel kan dorang? tpi takleh kalahkan....hm sambung lah sendiri. muahahahaha.

Lepas balik dari dinner, masuk masuk je bilik Dina, Ya Allah.. Bilik bersepah dengan make up dan baju. Rasa cammmmm 'bafak' malas duh nak kemas! tapi kena juga en, sebab tidur rumah dia. Kaaaay lepas mandi, solat, makan, kemas semuaaa. Aku terlentang dan tidur dengan nyenyaknyaaaa tetiba alarm Dina bunyi, cam harem time tu, kacau aku mimpi ah. Lepas tu tidur balik, lantak lah alarm tu nak bunyi, aku tak kisah, asalkan aku tidur! muahaha penat yang teramat! yang lain still main laptop. entah pukul berapa diorang tidur. hahaha penat punya kes aku terlepas solat subuh. lol bangun bangun je dah pkul 10.30. Dannn nak tahu taaaaak? diorang still tak bangun lagi. Rasa cam nak je simbah air guna baldi. Tapi kesian pulak. Tak pasal pasal aku kena tengking :p lepas aku mandi semua tuuuu, aku tweetjack zati punya acc twitter, yelah. Aku boring T_T dah lah perut tengah bunyi cengkerik. sejuk pula tu bilik dia. dengan dengkurnya & tidur sampai kaki terangkat xD hahaha. Pukul 12 camtu, semua bangun. Dan akuuu? apa lagi balik ahhhh. Hahaha aku takkan lupa semua kenangan manis pahit masin masam ni, ehhh? kbaaaai. muaaaaahhh cium kanan kiri pipi :** eyyekkkkkss




Older Post

Diary Profile Affies Stuff


The Owner Of This Blog

Photobucket
Assalamualaikum And Welcome To//Syada Azhar Blog . Copycat And Haters Are Not Allowed To Be Here . Behave yourself . And Thanks Following This Blog , I Love You .

Music :*



Credit

Template by : Blog Skins
Helped by : AnaAzhar SyadaaOmey
Edited by : SyadaA Azhar .